PRAVIDLA ZPRACOVÁNÍ RECENZÍ

společnosti KRMÍM KVALITNĚ s.r.o., se sídlem Olomoucká 247/46, Předměstí, 746 01 Opava, IČO: 01383523, zapsané v obchodním rejstříku, vedeném u Krajského soudu v Ostravě, sp. zn. C 55677, kterou zastupuje Pavel Stein, jednatel,

pro webové stránky www.krmimkvalitne.cz (dále jen “e-shop”).

Recenze, které zveřejňujeme, pocházejí výhradně od zákazníků, kteří si recenzované produkty na e-shopu skutečně zakoupili. Za tímto účelem obdrží naši zákazníci po nákupu na našem e-shopu odkaz na hodnocení, který mohou použít k vložení recenze k zakoupeným produktům nebo našemu e-shopu (můžeme k tomu využít i externí služby).

Jak se mohu přihlásit k, či odhlásit z odběru e-mailů pro hodnocení produktů?

E-maily s odkazem na vložení recenze produktů můžete dostat následujícím způsobem:

1. Nesouhlas se zasláním e-mailu s odkazem na vložení recenze prostřednictvím Heureka.cz můžete udělit během procesu objednávání bezprostředně před odesláním objednávky.

2. Dále vám při každé objednávce zašleme e-mail s možností napsat recenzi k produktu na našem e-shopu.

3. Dále je možné zadávat hodnocení našeho e-shopu prostřednictvím firmy.cz

Jak je zajištěno, že recenze produktů nejsou falešné?

1. Heureka. To zajišťujeme prostřednictvím externích dodavatelů, kterým je předána informace o zakoupeném produktu (objednávce) a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení produktů pouze u skutečně zakoupeného zboží.

2. E-mail s možností napsat recenzi. U produktů z e-shopu to zajišťujeme tak, že každému zákazníkovi zašleme prostřednictvím e-mailu vlastní hodnotící formulář zakoupených produktů. 

3. Přidání recenze přes uživatelský účet. Další možností jak přidat recenzi přímo na e-shopu po kliknutí na tlačítko „Ohodnotit produkt“, k čemuž je nutné aby se zákazník před vložením recenze přihlásil do svého uživatelského účtu nebo načetl objednávku pomocí kombinace jejího čísla a e-mailové adresy.

4. Firmy.cz. Můžete napsat hodnocení na náš e-shop u tohoto poskytovatele, pokud jste u nás nakoupili zboží. Firmy.cz je předána informace o objednávce a Vaše jméno a příjmení a e-mail. To znamená, že je technicky možné zadávat hodnocení na náš e-shop pouze v případě, že u nás zákazník objednávku učinil.

Všechny recenze zároveň procházejí schvalovacím procesem, než dojde k jejich zveřejnění na našem e-shopu, abychom ověřili, zda recenzi přidává skutečně zákazník, který si zakoupil produkt a zda přidávané recenze vyhovují našim pravidlům.

Jak určujeme, které recenze jsou nejdůležitější?

Recenze jsou řazeny podle jejich aktuálnosti (od nejnovějších po nejstarší). Neupřednostňujeme kladné recenze na první příčky. Na přední místa v zobrazování recenzí upřednostňujeme recenze s vyplněným textem hodnocení zákazníků, naopak recenze jen s hvězdičkami jsou řazeny na spodních místech hodnocení všech zákazníků.

Jak mám postupovat v případě, že mi odkaz na hodnocení produktu nebyl zaslán?

Do 14 dnů od obdržení objednávky máte možnost kontaktovat náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailu info@krmimkvalitne.cz a poté vám bude zaslán odkaz. Případně můžete také zadat recenzi přímo u produktu v našem e-shopu po kliknutí na tlačítko „Ohodnotit produkt“.

Jaká pravidla je třeba navíc dodržovat, aby byla moje recenze zveřejněna?

Chcete-li, aby Vaše hodnocení bylo na webu publikováno, řiďte se následujícími pravidly:  

  • Hodnocení mohou vkládat pouze přihlášení uživatelé. 
  • Hodnocení musí být psané pouze česky nebo slovensky. 
  • Hodnocení nesmí obsahovat vulgarismy. 
  • Hodnocení nesmí obsahovat odkazy na jiné webové stránky. 
  • Na začátku věty používejte velká písmena. 
  • Následuje-li za tečkou další věta, oddělujte ji mezerou. 
  • Nepoužívejte velká písmena pro souvislý blok textu.

Odborné poradenství
s výběrem krmiva

Zbaští to, jinak vyměníme

Kvalitní krmiva
s vysokým podílem masa

Tipy od veterinářů
i trenérů

Staň se členem
naší smečky

  • Snadné opakování objednávek
  • Přehledná historie nákupů a jednoduché vrácení zboží
  • Rychlejší nákup krmiva